Coolblue wint meeste Thuiswinkelawards

Rotterdamse internetbedrijf Coolblue was gisteravond de grote winnaar bij de ThuiswinkelAwards in Nederland en won 4 prijzen. Het bedrijf won de deelvakprijzen voor de ‘PostNL Dynamic Delivery Award’ voor het beste logistieke proces en de ‘Contactcare Customer Centricity Award’ voor de webwinkel die de klant het meest centraal stelt. Daarnaast won het bedrijf de prijs voor de beste online marketing.

Ook viel Coolblue in de prijzen bij het publiek met een award in de categorie elektronica & telecom. “We zijn heel trots dat vakgenoten ons op vele onderdelen waarderen en dat uitspreken met deze awards “, vertelt Pieter Zwart, directeur en oprichter van Coolblue. “Ook het afgelopen jaar hebben we veel geïnvesteerd in het blijer maken van klanten en ook het komende jaar zullen we dat met 600 Coolbue’ers blijven doen.”
In juni vorig jaar sleepte Coolblue nog drie prijzen in de wacht op de Webshop Awards Belgium waardoor het bedrijf zich een jaar lang ‘Beste webshop van België’ mag noemen in de categorieën ‘Computer, hard & software’, ‘consumentenelektronica’ en ‘Telecom’.