Verbeterde inspraak en verminderde wachttijden: Ombudsman ziet stijging in klachten Rotterdam-Rijnmond

14 mrt , 18:51 Nieuws
image 23 674486d6268d1

Ombudsman signaleert toenemende klachten in regio Rotterdam-Rijnmond

De Ombudsman van Rotterdam-Rijnmond heeft een groeiend aantal klachten gesignaleerd in het afgelopen jaar in vergelijking met voorgaande jaren. Met name de lange wachtlijsten en het gebrek aan inspraak bij cruciale kwesties veroorzaken ontevredenheid onder de inwoners van de regio.

Ondersteuning van plaatsvervangend Ombudsman Stans Goudsmit

Stans Goudsmit, plaatsvervangend Ombudsman en tevens kinderombudsman van Rotterdam-Rijnmond, levert waardevolle ondersteuning in de aanpak van klachten en het verbeteren van de levenskwaliteit van de burgers in de regio. Met haar expertise draagt zij bij aan een rechtvaardig en transparant proces voor alle betrokkenen.

Positieve ontwikkelingen ondanks uitdagingen

Hoewel de Ombudsman en haar team geconfronteerd worden met groeiende klachten en uitdagingen, zijn er positieve ontwikkelingen zichtbaar. Verbeterde inspraakmechanismen en inspanningen om wachttijden te verkorten tonen aan dat er stappen in de goede richting worden gezet. Door een constructieve dialoog aan te gaan en te blijven streven naar verbeteringen, wordt het vertrouwen van de inwoners in de lokale overheid versterkt.